Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av dvarghamstrar - 14 oktober 2012 09:49

Mina gullungar är hemma! Så glad och nöjd. Köpte av en uppfödare, hon sa att Cupcake, en opal Campbell, har utseende för utställning :) Så där blev jag glad också. Fastän jag inte vill tävla med mina. 

De heter  Kiwi & Cupcake, Cupcake är en Opal Campbell, och Kiwi är en Black Campbell. Samma kull, två tjejer. De är supersmå och söta och jag älskar dem! 


De är redan handtama, och i början igår lät jag dem boa in sig och så, senare så provade jag klappa dem, Cupcake var räddare och stack på direkten, medan Kiwi var helt lugn och lät mig till och med ta upp henne. 

Men senare på kvällen, då jag gick ner för att säga godnatt, så var Cupcake pigg och ville att vi skulle bära upp henne, för bara man stack ner handen började hon klättra med fingrarna! Så underbart att de gillar allt... 

Presentation

Välkommen till min blogg om dvärghamstrar! Jag tänker skriva allting, från jord till himmel om dvärghamstrar. Så det är bara att ta vidare och få din hamster gladare :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards