Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

Välkommen hit!

Av dvarghamstrar - 9 oktober 2012 17:12

Hej och välkommen hit! 


Bloggnamnet lyder allting, en blogg om dvärghamstrar :) Jag har själv snart (på lördag är de här) två dvärghamstrar. Jag är en vanlig mellanstadieelev som älskar dessa små liv! 

I min blogg kommer jag skriva ungefär allting om dvärghamstrar. Arter, tips, mat, aktivering, osv. Allt som gör att du och din hamster kan ha det roligare och trevligare tillsammans! 


Om ni undrar mer vad min blogg handlar om kan du även kolla in alla kategorier. Där står det vad som kommer skrivas om. Jag hoppas ni uppskattar allting. Ni får gärna kommentera eller länka en bild på din dvärghamster eller så. Alltid kul att se :) 


Mer kommer senare! :) 


Ps. Skriv gärna i kommentarerna vad ni vill att jag skriver om. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dvarghamstrar - 14 oktober 2012 09:49

Mina gullungar är hemma! Så glad och nöjd. Köpte av en uppfödare, hon sa att Cupcake, en opal Campbell, har utseende för utställning :) Så där blev jag glad också. Fastän jag inte vill tävla med mina.  De heter  Kiwi & Cupcake, Cupcake är en Opal C...

Av dvarghamstrar - 10 oktober 2012 20:54

Hej! Jag är så otålig just nu. Vill ju ha lördag på direkten, då jag ska åka och hämta mina gullungar.  Tycker det är så surt att behöva vänta såhär länge :) Ska i alla fall försöka tänka på annat. Har ju samlat ihop massor med toarullar, tomma gla...

Av dvarghamstrar - 9 oktober 2012 19:23


          Bilden är från denna sida   Har du en sprallig liten hamster som kanske nafsar lite, springer undan när du försöker ta upp den? Gör såhär och din hamster kommer definitivt bli tam om du bara följer stegen noggrant! :)    ...

Presentation

Välkommen till min blogg om dvärghamstrar! Jag tänker skriva allting, från jord till himmel om dvärghamstrar. Så det är bara att ta vidare och få din hamster gladare :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards